top of page
Search
  • Writer's pictureLena Siopi

Επίσκεψη σε μια έκθεση φωτογραφίας ....






Σκέψεις και απόψεις -3-


Θεσσαλονίκη

Τρίτη 7/12/2021

Επίσκεψη σε μια έκθεση φωτογραφίας στα πλαίσια της Photobiennale .


Απογοήτευση – προβληματισμός … αυτές οι δύο λέξεις χαρακτηρίζουν την σημερινή μου επίσκεψη .


Με ελάχιστες στιγμές έκπληξης

Με ελάχιστες φωτογραφίες που με έκαναν να σταθώ και να τις κοιτάξω πιο προσεκτικά ,η έκθεση αυτή στο σύνολό της ήταν απαράδεκτη !

Και όχι δεν περιμένω σε μια Photobiennale τέτοιου μετρίου έως κάκιστου επιπέδου φωτογραφίες . Περιμένω κάτι παραπάνω . Περιμένω και εγώ ως φωτογράφος να γνωρίσω νέους δημιουργούς μέσα από το έργο τους , να μάθω κάτι μιας και κάθε έκθεση πρέπει να έχει και έναν τέτοιο χαρακτήρα .


Αρνούμαι να πιστέψω ότι αυτό που είδα είναι η ελληνική φωτογραφία και προβληματίζομαι για το μέλλον της .

Αρνούμαι να δεχτώ ( μια και είχα την τύχη ως παιδί να είμαι πολύ κοντά στην ελληνική επαρχία ) ότι αυτό που είδα χαρακτηρίζει την ελληνική επαρχία . Ε όχι κάποιος παίζει με την νοημοσύνη μου !


Περισσότερο όμως προβληματίζομαι πως τέτοιες δουλειές φτάνουν ως εδώ …ποιες είναι οι επιτροπές που αποφασίζουν να εκθέσουν τέτοια πράγματα , τι παιχνίδια παίζονται ; πόσο κλειστές είναι οι κλίκες στην Ελληνική Φωτογραφία ; Πως ένα ίδρυμα επιπέδου Εθνικής Τράπεζας δέχεται να χρηματοδοτήσει τέτοιες εκθέσεις ;Τέλος γιατί ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που ασχολούνται σοβαρά με την φωτογραφία στην Ελλάδα ‘’ χορεύουν ‘’ στον ρυθμό κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων και ομάδων με τον φόβο μήπως δεν γίνονται αρεστοί με τον φόβο ότι αν αντιδράσουν το σύστημα θα τους ‘’πετάξει ‘’ έξω και συνεχίζουν να χειροκροτούν κακή φωτογραφία .



Θα μου πεις Λένα είσαι σκληρή . Ναι είμαι

Θα μου πεις και ποια είσαι εσύ Λένα που μπορείς να έχεις τέτοια αντίδραση και άποψη . Ναι μπορώ γιατί τα πράγματα που έχω δει σε σχέση με την τέχνη γενικότερα στην ζωή μου ,κάποιοι δεν τα έχουν δει ούτε στο όνειρό τους ! Και ναι μπορώ να έχω την δική μου άποψη!

112 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page