top of page
Search
  • Writer's pictureLena Siopi

Περί φωτογραφίας ο λόγος

Σκέψεις και απόψεις - 9 -



Αυτό που βλέπεται στις φωτογραφίες μου , δεν έχει κάτι από πίσω κάποιο κρυφό νόημα ή κάποιο καλά κρυμμένο μυστικό . Είναι η στιγμή ,η αλήθεια ο δικός μου τρόπος να εκφράσω αυτό που με ταλαιπωρεί , αυτό που σκέφτομαι και προσπαθώ κάπου κάπως να το τακτοποιήσω , αυτό που απλά νιώθω την συγκεκριμένη στιγμή .

Πιστεύω ότι να δημιουργείς εντυπώσεις πίσω από μεγάλα λόγια , ανάλυσης επί των αναλύσεων και εμμέσως πλην σαφώς να κατευθύνεις τον θεατή δεν συμβαδίζει με την δύναμη της εικόνας . Η εικόνα είναι αυτή που θα ‘’μιλήσει ‘’ αν καταφέρει να το κάνει απλά και απόλυτα .

Κάποιες φορές δίνω τίτλους , χρησιμοποιώ κάποιες λέξεις για να συνυπάρξουν με την εικόνα μου ως εκεί και μόνο όταν νιώθω εγώ ότι κάτι ταιριάζει απόλυτα για μένα . Με αυτό τον τρόπο δεν συμπληρώνω την εικόνα μου ούτε βάζω τον θεατή σε έναν δρόμο .

Η τέχνη μου είναι η εικόνα και προσοχή χρησιμοποιώ την λέξη εικόνα γιατί πολλές φορές δεν είναι απλά μια φωτογραφία , το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να είναι κάτι άλλο.

Χρησιμοποιώ την τέχνη μου την τέχνη της φωτογραφίας για να αναφερθώ σε ότι είναι ιδιαίτερο , πολύτιμο , ζόρικο για μένα απευθείας απλά χωρίς τερτίπια και περιττά στολίδια χωρίς εντυπωσιασμούς λεκτικούς . Φωτογράφος είμαι όχι λογοτέχνης !

Όσο δύσκολα οπτικά μπορεί να είναι οι εικόνες μου κάποιες φορές όσο περίεργο και αν ακούγεται τόσο απλές είναι . ( το απλό φυσικά είναι και το πιο δύσκολο ..)

Ίσως απογοητεύω κάποιους που ούτε και εγώ ξέρω τι περιμένουν ,ίσως βαρύγδουπα νοήματα και σκοτεινές δύσκολες σκέψεις όχι είναι απλό . Οι εικόνες μου είμαι εγώ ! Είναι η δική μου αλήθεια !

Κάποιες φορές απογοητεύομαι και εγώ από κάποιες αντιδράσεις μιας και το πιο εύκολο για κάτι που δεν καταλαβαίνεις ή δεν σου αρέσει είναι να το χαρακτηρίσεις με ειρωνεία ή κακία . Και αυτό είναι απλό όμως . Εκείνη την στιγμή μη μιλάς για να αποδείξεις κάτι ή το ποιος είσαι σιώπησε και πήγαινε παρακάτω ή επίσης απλά μόνο σκέψου .

Ναι μιλάω για τον εαυτό μου στις εικόνες μου , μπορεί να θεωρηθεί εγωιστικό δεν είναι , γιατί το εγώ μου είναι ότι ξέρω καλύτερα και είναι αυτό που μπορώ να διαπραγματευτώ καλύτερα και να το κάνω εικόνες..


Τι με οδηγεί να μην το βάζω κάτω ( παρά τις τρικλοποδιές ) η πίστη ότι αφού είναι κάτι τόσο σημαντικό για μένα θα βρει το δρόμο του να γίνει σημαντικό και για τους θεατές .

Εξακολουθώ με παράφορο πείσμα να πιστεύω ότι θα με καταλάβουν ! Φυσικά και ανησυχώ για την αντίδραση και την ανταπόκριση του θεατή αλλά συνεχίζω και να θέλω να προστατέψω την δουλειά μου !








99 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page