top of page
Search
  • Writer's pictureLena Siopi

Περί φωτογραφίας ο λόγος

Updated: Jun 3, 2022

Σκέψεις και απόψεις - 6 -


Πλέον δεν κυνηγάω τη σωστή λήψη για να έχω ένα σωστό αποτέλεσμα ( και τελικά τι είναι σωστό και λάθος ;) Κάνω μια λήψη για να την κάνω κάτι άλλο . Να την πάω λίγο παραπέρα .

Να φτιάξω μια εικόνα που έχω εγώ στο μυαλό μου , στη ψυχή μου . Μπορεί να την συνδυάσω με κάποια άλλη , μπορεί να την επεξεργαστώ και να την δώσω μια άλλη ελευθερία να την κάνω κάτι άλλο .

Συνεχίζω ως φωτογράφος να βλέπω εικόνες παντού , πλέον όμως σχεδόν την ίδια στιγμή σκέφτομαι τι θα κάνω με αυτή την εικόνα .

Έχω εργαλεία ναι τα χρησιμοποιώ !

Δεν νιώθω ενοχές και τύψη για αυτό .

Όταν κάτι γίνεται συνειδητά και όχι στα πλαίσια του εντυπωσιασμού και της διάθεσης να αποδείξεις κάτι . Όταν φτάνεις μια φωτογραφία εκεί που εσύ θέλεις για να πεις αυτό που έχεις μέσα σου , δεν τίθεται θέμα απολογίας !

Η εικόνα είναι δική μου ,η σκέψη επίσης ,άρα το αποτέλεσμα και το τι θέλω να πω ( αν πω ) είναι καθαρά δικό μου .

Μπορεί να επικοινωνήσω με τον θεατή μπορεί και όχι

Και τα δύο έχουν το δικό τους κέρδος !


Μια φωτογραφία μπορεί να μην είναι η στιγμή , να μην είναι αυτό που βλέπεις έτσι απλά

Πολλές φορές είναι κάτι πολύ περισσότερο .

Δώσε χρόνο στην εικόνα που βλέπεις !Τα γρήγορα συμπεράσματα δεν χωράνε στην τέχνη της φωτογραφίας


45 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page